Јеромонах Симеон (Станчетић)

 NIK8287Напомена: Поштовани читаоци, са братског сајта "Светиње Браничева" преносимо одговор игумана манастира Рукумија оца Симеона на медијске нападе (анти)србске либералне штампе, који је дао сарадницима портала "Борба за веру"...

♦       ♦       ♦

„Борба за веру“: Помаже Бог, оче Симеоне и благословите!

Отац Симеон: Бог вам погао, Бог да благослови.

„Борба за веру“: Најпре желимо да Вам се захвалимо што сте одвојили своје драгоцено време и изашли у сусрет нашој молби за овај разговор.

Отац Симеон: Хвала и вама. Добродошли.

„Борба за веру“: Антицрквени лист „Данас“, из пера новинара потписаног иницијалима М.В., 30. јуна објавио је вест под сензационалистичким насловом „Манастир Рукумија могуће легло короне“ (текст у прилогу). Ову вест су касније пренели још неки антицрквени медији и Интернет портали. Да ли сте упознати са тим?

Отац Симеон: Да, достављена ми је та вест и ја сам је прочитао. Желим да кажем да је манастир Рукумија отворен за све добронамерне новинаре, и увек постоји могућност за разговор. Новинар је на крају свог текста написао да се нико није јављао на манастирски телефон, али треба знати да братство манастира има своја послушања, и да је то разлог што се у том тренутку нико није јавио. Понављам, ми смо увек отворени за разговор.

Опширније...

Митрополит Рјазански и Михајловски Марко (Головков)

341839.pУ интервјуу који је за телевизијски канал „Царград“ дао архијереј Рјазанске митрополије и Рјазанске епархије Митрополит рјазански и михајловски Марко (Головков) говори се о опасности од неопаганства, искуству његовог разобличавања и о томе зашто православно хришћанство нема ништа заједничко с либералним пацифизмом и толстојевским „непротивљењем“

У Рјазанској епархији је започет јединствен и крајње актуелан пројекат усмерен на разобличавање неопаганске пропаганде у омладинској средини који је направило епархијско мисионарско одељење и који је добио грант на конкурсу „Православна иницијатива – 2019-2020“. У оквиру њега за широку јавност ће се вршити критичка анализа неопаганских митова. О детаљима овог подухвата и опасностима услед самог неопаганства у разговору с Царградом говорио је Митрополит рјазански и михајловски Марко.

♦     ♦     ♦

„У току је рат за свест омладине“

Владико, пре неколико месеци као једну од приоритетних тема за разматрање на Међусаборном присуству Свети синод Руске Православне Цркве је истакао проблем неопаганства. Сам проблем није настао данас, али зашто му се у последње време посвећује посебна пажња, између осталог, у епархији у којој сте ви надлежни архијереј?

Само неопаганство је као појава настало прилично давно, али је у последње време попримило изузетно велике размере и утицај на умове. У Русији ова појава није толико религиозна колико политичка и агресивна, пре свега према хришћанству као темељној идеји руске државности.

Опширније...

Протојереј Јован Пламенац

Режим Мила Ђукановића показује да не преза од бруталне силе. То је ходање по ивици ножа на којем је веома лако пролити крв

♦     ♦     ♦

ioann plamenecПозвао сам полицајце да са себе скину хипотеку „Ђукановићевог полицајца“ и напусте тај посао. Сада ми говоре: „Немој, има у полицији пуно честитих људи и за народ је добро да су тамо.“ Тачно, има тамо честитих људи и те како, али они су дио система који је полицију од сервиса грађана претворио у чувара режима, и све што могу да ураде је да када их пошаљу на народ, не ударају јако – каже у разговору за „Печат“ протојереј Јован Пламенац.

Позвали сте и народ да снима полицију као што и она снима и прати народ на литијама. Да ли је жесток одговор медија блиских режиму Мила Ђукановића био очекиван?

Црногорски режим посљедњих година, као одани слуга глобалиста и промотор њихове идеологије, потчинивши себи сва три стуба власти (законодавну, извршну и судску), учинивши полицију, и тајну и јавну, својим оруђем, као и школство, те научне и институције културе, и добар дио медија, чупа коријење Црне Горе и њеног народа. Наставио је инжењеринг својих идеолошких претходника над српским националним сопством Црногораца модификујући их у несрбе. Овај режим то ради бруталним прекрајањем историје Црне Горе, обрачуном са српским језиком Црногораца и њиховим ћириличним писмом. Али режим у традиционалну Црну Гору, такође брутално, уноси и глобалистичке идеолошке вриједности, на примјер промоцију педерастије и истополне бракове, разарајући породицу која је темељ на којем почива заједница сваког народа. На путу преумљења Црногораца нашла се Православна црква, која је у Црној Гори органски дио Српске помјесне цркве, са својим врједносним системом који је опречан глобалистичком. И режим је ушао у обрачун са Црквом, користећи при томе полицију као алатку.

Црногорски народ је величанственим литијама подржао своју цркву и режим му је супротставио своју полицију. Тако, полицајци снимају сваког учесника литија. Ови подаци касније бивају искоришћени да се врши притисак на људе да не излазе на литије. Само сам затражио лустрацију рада полицајаца, односно да како они снимају народ, тако и народ да снима њих. То су доживјели као „позив на линч полиције“ и вриснули су.

Опширније...

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com